Przestrzeń radości

Podczas III konsultacji społecznych zorganizowanych przez agencję Eskadra MarketPlace i Urząd Miasta Olsztyn mieszkańcy mogli zapoznać się z propozycjami przygotowanymi przez specjalistów od strategii promocji. Eskadra zarekomendowała nam hasło przewodnie – Przestrzeń radości – powiedziała Anna Mrówczyńska, dyrektor wydziału Kultury, Promocji i Turystyki.

Nowa perspektywa oddająca przestrzeń Olsztyna jako nieograniczone pole możliwości, nieskażone ogólnie przyjętymi tendencjami, otwarte na niebanalne i oryginalne rozwiązania, przestrzeń inwestycyjna, przestrzeń kulturalna i przestrzeń sportowa, przestrzeń architektury, możliwości czy kosmiczna. Takie postrzeganie Olsztyna stwarza nieograniczone możliwości – dodaje dyrektor Anna Mrówczyńska. Fachowcy z Eskadry zaproponowali kilka wydarzeń, które mogłyby stać się wyróżnikiem dla naszego miasta, np.: Święto Latawców, Święto Wiosny – Wiosna zaczyna się w Olsztynie czy Przewrót kopernikowski – młodzi rządzą.

Podczas poprzednich konsultacji, które odbyły się w październiku i listopadzie, mieszkańcy przedstawiali swoje pomysły promocyjne, wskazywali wydarzenia czy miejsca warte promowania. Zgodnie z know-how i metodologią prac Eskadry MarketPlace marketingu miejsc nie należy uprawiać w oderwaniu od potrzeb i opinii mieszkańców i – zwłaszcza – liderów lokalnej społeczności.

Dlatego, wraz z agencją zorganizowano cykl konsultacji społecznych, które towarzyszyć będą opracowywaniu strategii. Czekamy nadal na Państwa opinie, pomysły, uwagi – uzupełnia dyrektor. pod adresem e-mail eskadra@eskadra.com.pl lub m.guzowski@eskadra.com.pl lub a.kalucki@eskadra.com.pl.<www.olsztyn.eu>
Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć

ostatnia aktualizacja: 2008-12-16
Komentarze
Polityka Prywatności