Strategia promocji

W związku z budowaniem przez Samorząd Miasta Olsztyn strategii promocji Olsztyna i odbywającymi się w tym celu konsultacjami społecznymi serdecznie zachęcamy Państwa do podzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami, uwagami, opiniami na temat poruszanych aspektów przestrzeni miejskiej. Proponujemy, wyłonione przez grupę ESKADRA trzy kontekstowe obszary w całościowy sposób odwołujące się do swoistego, jedynego w swoim rodzaju charakteru Olsztyna.

1. OLSZTYN – ZIELONY I BŁĘKITNY – lasy i jeziora, ziemia i powietrze, ekologia i zdrowie, sport i rekreacja, aktywność i kontemplacja

- SPORT TO ZDROWIE – baza sportowa Olsztyna: trasy rowerowe, ścieżki zdrowia, sporty wodne (skutery, żeglarstwo)

- Estetyczna zieleń miejska
- Ożywmy Łynę nie tylko od święta
- Imprezy na jeziorach, bale na statkach spacerowych
- NOWOŚCI DO WYKORZYSTANIA - grzybobranie – mistrzostwa Polski; wędkarstwo – „Olsztyn bierze Cię na rybę”
- PRZEZ ŻOŁĄDEK DO SERCA – promocja zdrowej żywności, festiwale kulinarne np. festiwal serów

2. OLSZTYN ZAWSZE MŁODY – FOREVER YOUNG

- HISTORIA I ZABYTKI – TCHNĄĆ W NIE ŻYCIE
- OLSZTYN PEŁEN WIGORU – niewyczerpany potencjał młodości, miasteczko akademickie i 50 tys. studentów, obiecujące perspektywy demograficzne
– duża liczba osób w wieku produkcyjnym; czym zachęcić młodych aby zostali w Olsztynie?
– atrakcyjny system stypendialny na uczelniach, żywa kultura, dynamiczne centrum miasta
- WIOSNA ZACZYNA SIĘ W OLSZTYNIE – promocja tradycji kopernikańskiej, wyeksponowanie tablicy astronomicznej, jej funkcjonowania jako zwiastuna nadchodzącej wiosny, Juwenalia Olsztyńskie jako Przewrót Kopernikański – zmiana hasła

3. OLSZTYN – PRZESTRZEŃ RADOŚCI

- Nowa perspektywa oddająca przestrzeń Olsztyna jako nieograniczone pole możliwości, nieskażone ogólnie przyjętymi tendencjami, otwarte na niebanalne i oryginalne rozwiązania, przestrzeń inwestycyjna, przestrzeń kulturalna i przestrzeń sportowa, przestrzeń piękna
- Produkt Turystyczny, np. „Podróż za jeden uśmiech”

Czekamy na Państwa cenne spostrzeżenia i uwagi dotyczące naszego miasta pod adresem e-mail eskadra@eskadra.com.pl lub m.guzowski@eskadra.com.pl lub a.kalucki@eskadra.com.pl . Jesteśmy przekonani, że wniosą one wiele obiektywnych przesłanek w konstruowaniu spójnej, systematycznej wizji i marki Olsztyna.Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć<www.olsztyn.eu>

ostatnia aktualizacja: 2008-11-16
Komentarze
Polityka Prywatności